
Спеціалізації
Cпеціалізація «Робота з дітьми, підлітками та сім’єю в гештальт підході»
Формат роботи – онлайн
Тренер програми – Заболотна Наталія Леонідівна
Реєстрація в проекті та детальна інформація: Дара Шадура (095) 695-33-34 (Viber) dara.klaudia@gmail.com
Заболотна Наталія (050) 357-65-16, zabolotna.natali@gmail.com
Секретар КГУ – (044) 229 43 08, (050) 040 32 31, contact@kgu.org.ua
Cпеціалізація «Робота з дітьми, підлітками та сім'єю в гештальт підході»
Спеціалізація «Робота з дітьми, підлітками та сім’єю в гештальт підході» дає можливість учасникам детально дізнатися про особливості ведення психотерапії дітей, підлітків, їхніх батьків та розширеною сім’єю через призму гештальт терапії – її цінностей діалогу, феноменологічного погляду, польової парадигми.
Спеціалізація складається з 9-ти 3-деннихтематичних груп (всього 270 годин). Кожна група включає в себе теоретичні частини та практичні форми роботи: розбір конкретних ситуацій, заочну супервізію випадків, індивідуальну робота, роботу з групою, навчання практичним навичкам в роботі з дітьми, підлітками, парою батьки-дитина, а також з розширеною родиною.
Спеціалізація «Робота з дітьми, підлітками та сім’єю в гештальт підході» дозволяє більш глибоко дізнатися про специфіку роботи з дітьми, підлітками та їх батьками, а так само дає можливість більш глибоко усвідомити і по-іншому прожити своє дитинство. Ця програма допоможе по-новому поглянути на, здавалося б, старі проблеми, вона дає позитивний поштовх до нових творчих пошуків і плідній роботі з дітьми, підлітками та їх сім’ями.
Ведуча курсу – Заболотна Наталія Леонідівна: психолог, гештальт-практик, член Української Спілки Психотерапевтів, тренер Київського Гештальт Університету, ведуча освітніх і психотерапевтичних груп особистісного зростання, досвід психотерапевтичної індивідуальної і групової роботи з 1995 року, спеціалізація роботи з дітьми та родиною, психосоматичними захворюваннями, психологічною травмою, емоційним і професійним вигоранням.
Реєстрація в проекті та детальна інформація: Дара Шадура (095) 695-33-34 (Viber) dara.klaudia@gmail.com
Заболотна Наталія (050) 357-65-16, zabolotna.natali@gmail.com
Секретар КГУ – (044) 229 43 08, (050) 040 32 31, contact@kgu.org.ua
Тематика груп:
1. Проблеми розвитку дітей та підлітків. Цільове спрямування гештальт-терапевта в роботі з дітьми та їхніми батьками. Напрямки роботи з сім’єю. Використання в роботі з дітьми та родиною картинок, листівок.
2. Модель роботи з дітьми та родиною. Технологія і особливості першої сесії. Використання рисуночних методів, робота з фантазією.
3. Процес і технологія роботи з батьками. Особливості проведення першої, кожної п’ятої та заключної сесій. Оцінка контакту між дітьми та батьками. Увага на взаємодію пари дитина – мама/тато/батьки. Використання музики і музичних інструментів.
4. Особливості роботи з дітьми різних вікових груп: дуже маленьких (від 1,5 років), дошкільного, шкільного віку. Особливості роботи з підлітками: потреби віку, стадії розвитку, завдання. Використання в роботі ігрового матеріалу, ляльок на руку, драматургічна творчість.
5. Гнів і діти. Робота з агресивною енергією. Як оцінити результат роботи: алгоритм оцінки прогресу терапії. Технологія індивідуальної і групової роботи з глиною, пластиліном, тістом.
6. Особливості роботи з травматичним досвідом: хвороба, розлучення батьків, втрата, горе, насиллля. Діагностика, цілі і проблеми в роботі з дітьми та родиною, що переживають / пережили травматичний досвід. Технологія індивідуальної і групової роботи з малюнком, колажем, картинками.
7. Особливості роботи з дітьми, що мають різні захворювання. Характеристики сімей, у яких є хвора (важко хвора) дитина. Аналіз ситуації життя та розвитку дитини, що може зумовити винекнення психосоматичного захворювання. Робота з тілом, використання різних підходів терапії через рухи.
8. Тривожні діти. Робота з сиблингами. Робота з гіперактивними та аутичними дітьми. Використання сенсорного досвіду. Особливості роботи з піском і сипучими матеріалами.
9. Робота з особливими сім’ями: усиновлена дитина, одностатеві батьки, неблагополучні сім’ї. Супротив в терапії. Робота з полярностями. Особливості роботи зі снами.
Спеціалізація «Робота з темою сексуальності у гештальт підході»
Формат роботи – офлайн
Тренер програми: Шульженко Ірина
Реєстрація в проекті та детальна інформація: Тетяна Твердохліб (095) 286 14 35, Шульженко Ірина (067) 245 10 08
Секретар КГУ – (044) 229 43 08, (050) 040 32 31, contact@kgu.org.ua
Спеціалізація «Робота з темою сексуальності у гештальт підході».
Ведуча-Шульженко Ірина (Запрошені спікери на тематизмі і лекції, будуть оголошені протягом процесу навчання. )
Психолог, гештальт-терапевт, тілесно орієнтований терапевт, НЛП-практик, арттерапевт.
Індивідуальна практика з 2005 року (близько 1800 годин в рік)
Тренінгова навчально терапевтична практика з 2006 року.
Співпраця з Київським Гештальт Університетом, де є ведучим тренером з 2009 року.
Авторка і ведуча навчально-терапевтичних спеціалізацій «Робота з членами сімейних систем в ГП» та «Робота з темами сексуальності в ГП».
Теми триденних циклів:
1. Знайомство з темою сексуальності. Що таке сексуальність, як вона формується та розвивається. Безпека та сексуальність – як вони пов’язані. Жіноча та чоловіча сексуальність. Перший сексуальний досвід.
2. Сором як багатофакторне почуття у розвитку сексуальності і те, що зупиняє її розвиток на різних етапах. Природа сорому у сексуальності – як він з’являється, від чого залежить та як впливає на розвиток. Табу, заборони, соціальні обмеження та норми, сімейні сценарії та послання у темі сексуальності. Свобода, відкритість, інтимність – як це живе у темі сексуальності.
3. Бажання та збудження в стосунках. Зради. Трикутники. Вплив сексуальності на стосунки та стосунків на сексуальність – як ми розкриваємо або обмежуємо себе у стосунках та сексуальності. Форми любові. Сексуальність на різних етапах розвитку стосунків.
4. Парафілії та порушення. Норма і патологія у сексуальності. Діагностика відхилень у сфері сексуальності та робота з ними.
5. Травма, насилля у темі сексуальності. Форми насилля, підтримка при травматизації. Травма як ресурс. Від насилля і травми до стосунків і радості.
6. Агресія. Творчість. Секс. Розкриття себе через сексуальну енергію у творчості та житті. Пристрасть.
7. Близькість і сексуальність. Сексуальність у довготривалих стосунках. Чесність, відкритість, душевна сексуальність.
8. Психотерапевт та його сексуальність. Сексуальність та соціум. Проявлення сексуальності у житті та світі. Табу і пропаганда. Міфи та реальність.
Реєстрація в проекті та детальна інформація: Тетяна Твердохліб (095) 286 14 35, Шульженко Ірина (067) 245 10 08
Секретар КГУ – (044) 229 43 08, (050) 040 32 31, contact@kgu.org.ua
Спеціалізація «Казкотерапія у гештальт-підході»
Формат роботи – онлайн
Тренер програми: Олена Колобовнікова
Реєстрація в проекті та детальна інформація:
Секретар КГУ – (044) 229 43 08, (050) 040 32 31, contact@kgu.org.ua
Спеціалізація «Казкотерапія у гештальт-підході»
Метою програми є:
- освоєння принципів, методів та способів роботи з казками у гештальт-підході;
- поглиблення та підвищення ефективності роботи гештальт-терапевта коштом звернення до давньої культурної спадщини (казок, легенд, міфів), з одного боку, та дотику до глибинних аспектів особистості через авторську клієнтську казку (наратив), з іншого;
- розвиток особистісного та професійного потенціалу гештальт-терапевта при роботі з різними тематиками.
Ведуча спеціалізації: Олена Колобовнікова – психолог, гештальт-терапевт, член Європейської асоціації гештальт-терапії(EAGT), навчальний тренер (1-й, 2-й ступінь) та супервізор Київського Гештальт Університету (КГУ).
Автор та ведуча навчальних та терапевтичних тематичних програм у гештальт-підході. Досвід у психології – 27 років, у гештальт-терапії –22.
Казкотерапією займається з 1997 року. Автор психодіагностики та психокорекції життєвих сценаріїв методом казкотерапії у гештальт-підході /патент 685670, Україна, від 10.04.2012/. Автор та ведуча спеціалізації «Казкотерапія в гештальт-підході».
Секретар КГУ – (044) 229 43 08, (050) 040 32 31, contact@kgu.org.ua
Програма спеціалізації «Казкотерапія у гештальт-підході»
1.Казкотерапія у гештальт-підході: знайомство з методом. Феноменологія казкового світу. Механізми казкотерапевтичного впливу. Робота з авторською клієнтською казкою як з проекцією.
2. Цикл досвіду в авторських клієнтських казках (дослідження життєвого сценарію). Почуття, потреби, переривання. Казкові феноменологічні ряди (за В.Я. Проппом) Казки на запит. Крапка теперішнього. Терапевтичні казки. Початок казкотерапевтичної роботи з травмою.
3. Казка у парадигмі клієнт-терапевтичних відносин. Казка як послання до Терапевта. Робота із казкою як з ретрофлексією. Символічні аспекти дорослішання, сепарації. Теми ідентичності. Продовження роботи з травмою за допомогою казок.
4. Гештальт та інші методи у роботі з темою дорослішання та сепарації за допомогою казок. Ініціація у чарівних та авторських клієнтських казках. (В. Я. Пропп, К. Естез, М.-Л. фон Франц) Ініціація як діалогічна подія: засвідчення переходу та нового статусу (терапевтом, групою).Завершення роботи з травмою за допомогою казок. Self, приріст Personality.
5. Казки про … Асиміляційний семінар з казкотерапії в гештальт-підході. Цикли досвіду у роботі з різними тематиками /відносини, пошук свого шляху, реалізація, інтимність, сексуальність, відносини у парі, психосоматика, гроші, сором та ін./. Творче пристосування та набуття нового досвіду через казку.
6. Архетипічні фігури у міфах і казках. Життя/Смерть, Жива/Мертва вода, Аніма/Анімус. Тінь. (К. Юнг) Шлях та виклики Героя. (Дж. Кемпбелл). Казка у польовій парадигмі. Подорож Казки, яка народилася у середовищі та повернулася в нього. Казки про війну.
7. Завершальний семінар. Підсумки. Супервізії казкових кейсів. Групова казка.
Онлайн спеціалізація “Робота з темою сексуальності у гештальт підході”
Формат роботи – онлайн
Тренер програми: Шульженко Ірина,
Реєстрація в проекті та детальна інформація: Дейнека Євгенія (067) 538 22 22, Шульженко Ірина (067) 245 10 08
Секретар КГУ – (044) 229 43 08, (050) 040 32 31, contact@kgu.org.ua
Онлайн спеціалізація Робота з темою сексуальності у гештальт підході
Онлайн спеціалізація Робота з темою сексуальності у гештальт підході, складається з 18 одноденних семінарів, 8 тригодинні зустрічі в малих групах, лекцій, завдань на самоопрацювання, написання есе, сертифікації.
Блоки:
1. Знайомство з темою сексуальності. Безпека та сексуальність – як вони пов’язані.
2. Що таке сексуальність, як вона формується та розвивається. Жіноча та чоловіча сексуальність. Перший сексуальний досвід.
3. Сором як багатофакторне почуття у розвитку сексуальності і те, що зупиняє її розвиток на різних етапах. Природа сорому у сексуальності – як він з’являється, від чого залежить та як впливає на розвиток.
4. Табу, заборони, соціальні обмеження та норми, сімейні сценарії та послання у темі сексуальності. Свобода, відкритість, інтимність – як це живе у темі сексуальності. Задоволення.
5. Бажання та збудження в стосунках. Вплив сексуальності на стосунки та стосунків на сексуальність – як ми розкриваємо або обмежуємо себе у стосунках та сексуальності.
Ведуча-Шульженко Ірина (Запрошені спікери на тематизмі і лекції, будуть оголошені протягом процесу навчання. )
Психолог, гештальт-терапевт, тілесно орієнтований терапевт, НЛП-практик, арттерапевт.
Індивідуальна практика з 2005 року(близько 1800 годин в рік)
Тренінгова навчально терапевтична практика з 2006 року.
Співпраця з Київським Гештальт Університетом, де є ведучим тренером з 2009 року.
Авторка і ведуча навчально-терапевтичних спеціалізацій «Робота з членами сімейних систем в ГП» та «Робота з темами сексуальності в ГП».
Реєстрація в проекті та детальна інформація: Дейнека Євгенія (067) 538 22 22, Шульженко Ірина (067) 245 10 08
Секретар КГУ – (044) 229 43 08, (050) 040 32 31, contact@kgu.org.ua
Спеціалізація з психопатології у гуманістично-феноменологічному підході
Формат роботи – офлайн
Тренер програми: Георгій Смолін
Реєстрація в проекті та детальна інформація: Марина Мушенок (099) 209-60-19
Секретар КГУ – (044) 229 43 08, (050) 040 32 31, contact@kgu.org.ua
Спеціалізація з психопатології у гуманістично-феноменологічному підході
Мета даної спеціалізації – розробити та імплементувати програму поглибленого вивчення теоретико-практичних засад розуміння теми психопатології, яке є більш дотичним до гештальтистського розуміння, ніж медична парадигма, і включає в себе такі базові поняття гештальт-терапії, як холізм, динамічна рівновага, гомеостаз та гомеорез, потреби та різноманітні патерни контактування та побудови відносин.
План програми – 6 триденок, 150 годин.
Ведучий тренер Георгій Смолін. Кандидат медико-психологічних наук, лікар-психіатр, сексолог, сертифікований гештальт-терапевт та супервізор. Ведучий освітніх програм І та ІІ ступенів у гештальт-підході Київського Гештальт Університету.
Реєстрація в проекті та детальна інформація: Марина Мушенок (099) 209-60-19
Секретар КГУ – (044) 229 43 08, (050) 040 32 31, contact@kgu.org.ua
Теми, що будуть розглянуті на спеціалізації:
1) Поняття психічного здоров’я: історія розвитку питання, етапи формування суспільно-наукової думки, вплив соціальних криз та філософських рухів на різні погляди щодо цього питання. Еволюція відносин «хворого» з «терапевтом» та суспільством. Розвиток відносницької та польової парадигми у відношенні до питань психічного здоров’я, а також ускладнення розуміння цього питання із введенням цих парадигм – розмивання класичного причинно-наслідкового зв’язку, прийняття до уваги нелінійності логіки процесу, вплив польових процесів та поняття контексту. Сучасний гештальтистстький погляд на процеси здоров’я.
2) Рівні психофізіологічного функціонування: психотичний, межовий, невротичний. Феноменологія, зв’язок із теорією розвитку, задачі та ресурси даних рівнів, їх обмеження. Приклади з мистецтва та творчості. Вклад Отто Кернберга, Ненсі МакВільямс, Маргарет Малер та інших науковців у розуміння розвитку та динаміки цих процесів.
3) Теорії розвитку: історія виникнення, процес формування, акценти на деякі особливі зони розвитку психологічних процесів, вплив на розвиток сучасних психотерапевтичних напрямків. Ситуація з гештальт-терапією, сучасні спроби компенсації нерозуміння процесів розвитку у класичній теорії, які були задіяні провідними гештальтистами 21го сторіччя. Зв’язок сучасних теорій з поняттям потреб та підтримок розвитку. Детальний розгляд інтеграції найбільш впливових теорій розвитку людини на розуміння процесів формування стилістики клієнта. Бодинамічна теорія розвитку, теорія розвитку систем Беррі та Дженей Уайнхолдів, теорія прив’язаності Джона Боулбі, теорія розвитку рухів Руели Франк.
4) Продовження розгляду попередніх процесів та питань.
5) Питання формування «психопатологічної» стилістики і співвідношення процесів розвитку та творчої адаптації у розрізі минулої теми. Розгляд потреб розвитку, що лежать у основі формування наступних стилістик: шизоїдна, параноїдна, депресивна, мазохістична, імпульсивна, залежна, компульсивна, нарцистична, істероїдна, обсесивна, садистична та психопатична.
6) Феноменологія генералізованого тривожного розладу, панічних атак, дисоціативного розладу ідентичності та розладів харчової поведінки. Психопатологія сексуальності
Спеціалізація “Коли тіло уже кричить. Робота з психосоматикою у Гештальт підході”
Формат роботи – онлайн
Тренер програми: – Марина Лемак
Реєстрація в проекті та детальна інформація: Марина Лемак (050) 927 79 53 (Телеграм)
Секретар КГУ – (044) 229 43 08, (050) 040 32 31, contact@kgu.org.ua
Спеціалізація Коли тіло уже кричить. Робота з психосоматикою у Гештальт підході
“Тіло не бреше. Воно може розказати все, його мова проста і пряма – тільки довіряй і слухай. Але ж якби ми зверталися до нього раніше, ніж воно уже кричить нам – «рятуй»!
І це «рятуй» часто – не про нього, а про душу. А інколи і про те, і те.
Основне завдання курсу – ознайомлення з принципами і методами діяльності гештальт-терапевта в роботі із психосоматичними проявами.
Учасники програми зможуть отримати:
- теоретичні знання про принципи та особливості гештальт-терапії в роботі з психосоматикою;
- практичні вміння роботи з клієнтами з соматоформними і психосоматичними процесами;
- ознайомлення з можливостями поєднання гештальт підходу та інших психотерапевтичних підходів;
- навички самопідтримки в роботі з клієнтами з різними психосоматичними проявами.
Спеціалізація розрахована на студентів 2-х ступенів, що навчаються гештальт-терапії, та практикуючих гештальт терапевтів.
Курс складається із 7-ти триденних методичних зустрічей (210 годин).
Методи роботи – лекції, розбір кейсів, демонстраційні сесії, експериментальні роботи з учасниками, робота в парах і трійках, відпрацювання навичок, а також супервізія. Важлива частина курсу – усвідомлення власних симптоматичних проявів.
Теми методичних триденних зустрічей:
Модуль 1. Визначення термінів «Симптом», «Соматоформні розлади», «Психосоматичні розлади». Біопсихосоціальна модель Енгеля. Різні теорії в психотерапії психосоматичних проявів. Філософська позиція гештальт-підходу в роботі з психосоматикою.
Модуль 2. Гештальт терапія: симптом як «застигле» творче пристосування. Основні принципи гештальт терапії в роботі з психосоматикою. Феноменологічний підхід. Експеримент. Порушення функції Self.
Модуль 3. Психосоматичний симптом і контакт. Основні переривання. Ретрофлексивна проекція як синтез двох теоретичних ліній. Дослідження ролі зупинених емоцій у формуванні симптому. Польова і індивідуалістична парадигми в роботі з симптомом.
Модуль 4. Робота з тілесними проявами в процесі роботи із клієнтами з психосоматичними проявами. Феноменологія тіла. Експериментальні навички роботи з тілом.
Модуль 5. Симптом як системний феномен, фігура в полі відносин. Значимі інші та формування симптому. Психодраматичні прийоми роботи гештальт-терапевта з психосоматикою.
Модуль 6. Відреагування емоцій, виведення симптому на межу контакту. Робота з цілісністю за допомогою використання гештальт терапевтом арт-терапевтичних технік. Пошук ресурсів. Задоволення в процесі творчого підходу до життя.
Модуль 7. Особливості тривалої терапії клієнтів з психосоматичними процесами. Організаційні аспекти взаємодії психотерапевта, лікаря і клієнта. Динаміка терапії та індивідуальний стиль гештальт терапевта. Роль супервізії в роботі з клієнтами з психосоматичними проявами, самопідтримки терапевта. Супервізія робіт.
Умова сертифікації – не менше як 190 год присутності на методичних зустрічах курсу. Сертифікат Київського Гештальт Університету.
Тренер проекту – Марина Лемак. Психолог, гештальт-терапевт, сертифікований супервізор. Дійсний член Європейської Асоціації Гештальт-терапії (EAGT).Ведуча навчальних програм І, II рівня. Ведуча супервізійних груп.
Реєстрація в проекті та детальна інформація: Марина Лемак (050) 927 79 53 (Телеграм)
Секретар КГУ – (044) 229 43 08, (050) 040 32 31, contact@kgu.org.ua
Спеціалізація «Гештальт-підхід в роботі з групами»
Формат роботи – онлайн, офлайн
Тренер програми: Світлана Походенко
Реєстрація в проекті та детальна інформація: Ілона Руденко (099) 545 33 90
Секретар КГУ – (044) 229 43 08, (050) 040 32 31, contact@kgu.org.ua
Спеціалізація «Гештальт-підхід в роботі з групами» зі Світланою Походенко
Для кого: для студентів, що закінчують навчання на 2 рівні, практикуючих гештальт-терапевтів, а також бізнес-тренерів, що мають досвід проведення терапевтичних або тренінгових груп.
Що дає:
– Досвід проведення терапевтичної групи та управління груповою динамікою
– Можливість поповнити власний арсенал групових вправ та процедур
– Навички розробки програми тренінгу та планування групової роботи
– Розширення репертуару власного професійного стилю та можливостей
– Не менше 12 годин супервізії на свою роботу з групою
– Сертифікат про підвищення професійної кваліфікації
Тренер програми: Світлана Походенко – гештальт-терапевт, навчальний тренер та супервізор Київського Гештальт Університету, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології ЗНТУ.
Сертифікується КГУ – першим учбовим закладом, акредитованим європейськими асоціаціями ЄАГТ та ЄАП.
Реєстрація в проекті та детальна інформація: Ілона Руденко (099) 545 33 90
Секретар КГУ – (044) 229 43 08, (050) 040 32 31, contact@kgu.org.ua
Програма спеціалізації «По роботі з групами у гештальт підході»
1. Види груп: особливості розвитку групи, позиція ведучого
2. Групова динаміка: прийоми управління та фасилітації динамічних процесів у групі
3. Групова гештальт-терапія: види, терапевтичні фактори
4. Позиції та ролі учасників терапевтичної групи. Соціодинамічна модель Я. Морено.
5. Розробка і проведення тренінгів у гештальт-підході.
6. Спеціальні навички у роботі групового терапевта і тренера у гештальт-підході.
7. Основи ко-терапії: розподіл ролей та функцій між ведучими групи.
Спеціалізація “Робота з різними видами психотравм в гештальт-підході”
Формат роботи – онлайн
Тренери програми: Наталія Заболотна, Тетяна Конрад, Георгій Смолін
Реєстрація в проекті та детальна інформація:
Дара Шадура (095) 695-33-34 (Viber) dara.klaudia@gmail.com, Заболотна Наталія: 050-357-65-16, Zabolotna.nata@gmail.com
Секретар КГУ – (044) 229 43 08, (050) 040 32 31, contact@kgu.org.ua
Робота з різними видами психотравм в гештальт-підході
Спеціалізація розрахована на психологів, психотерапевтів, волонтерів, соціальних працівників, які працюють або цікавляться наданням професійної психологічної допомоги людям, які переживають або пережили травматичні події.
Учасники програми зможуть отримати:
- теоретичні знання про особливості переживання травматичного досвіду і принципах гештальт-терапії в роботі з травмою
- практичні вміння в роботі з людьми, які переживають / пережили психотравми різної етиології;
- ознайомляться зі способами профілактики професійного та емоційного «вигорання»
Курс складається з 9-ти триденних груп (270 годин) і включає в себе як теоретичну частину, так і практичні форми роботи (індивідуальна терапія, вправи, робота в парах і малих групах, розбір конкретних випадків, робота під супервізією, заочна супервізія)
Основні теми триденок:
1. Визначення психічної травми. Види травм. Діагностика і симптоми травми. Гештальт-підхід в розумінні психічної травми. Травма через призму екзистенцій буття: свобода (вибір, відповідальність, супутня тривога), ізоляція (самотність), недосконалість, безглуздість (проблема сенсу), кінечність.
2. Ранній травматичний досвід і його особливості. Види ранніх травм. Вплив ранніх травм на розвиток особистості, організацію якості життя людини, і життя в цілому. Особливості та організація роботи з клієнтом, який має досвід ранньої травматизації
3. Шокова ситуація і її вплив на функціонування організму. Види шоку, фізіологічні та психологічні феномени, їх прояви. Природне протікання процесів стресу, дистресу і хронічної стресової ситуації. Вихід з шоку як основа профілактики ПТСР. Особливості роботи з клієнтами на різних стадіях шокового процесу. Техніки роботи з шоковими переживаннями, їх відмінність від роботи з ПТСР.
4. Види шокових травм, посттравматичний стресовий розлад (ПТСР). Діагностика. Теорії формування шокової травми, організація підтримки, робота з ресурсами, тілесні процеси в психотерапевтичної роботі. Емоційні стани, які супроводжують травматичні переживання. Особливості роботи з почуттями сорому, провини, гніву. Техніки переробки шокової травми.
5. Особливості гештальт-терапії в роботі з втратою і горем. Профіль втрат. Множинні втрати. Ускладнене горювання, його особливості та діагностика. Відмінності роботи психотерапевта на різних етапах горювання.
6. Травма війни. Феноменологія бойового стресу. Соціально-психологічні аспекти повернення до мирного життя (робота з сім’ями, найближчим соціальним оточенням, зміна системи цінностей). Схожість і відмінності травми комбатів і ВПО. Принципи перенаправлення. Контакт з ветераном.
7. Травма насильства. Класифікація видів насильства. Особливості процесу переживання насильницького досвіду. Вплив досвіду насильства на людину, його сприйняття себе, світу, способів взаємодії з іншим. Основні теми в роботі з травмою насильства і стратегії роботи з ними.
8. Тілесні процеси в роботі з травмою. Тіло терапевта як інструмент. Робота з тілом для клієнтів з шокової травмою і травмою розвитку.
9. Робота з емоційним і професійним «вигоранням» фахівців, які надають допомогу людям з психологічною травмою.
Ведучі програми: Наталія Заболотна, Тетяна Конрад, Георгій Смолін.
Програма сертифікується Київським Гештальт Університетом.
Реєстрація в проекті та детальна інформація:
Дара Шадура (095) 695-33-34 (Viber) dara.klaudia@gmail.com, Заболотна Наталія: 050-357-65-16, Zabolotna.nata@gmail.com
Секретар КГУ – (044) 229 43 08, (050) 040 32 31, contact@kgu.org.ua
Спеціалізація «Гештальт підхід у роботі з організаціями»
Формат роботи – онлайн, офлайн
Тренери програми: Софіна Лариса, Фрізюк Михайло, Шубертій Наталія
Реєстрація в проекті та детальна інформація: Марина Мушенок (099) 209 60 19
Секретар КГУ – (044) 229 43 08, (050) 040 32 31, contact@kgu.org.ua
Спеціалізація «Гештальт підхід у роботі з організаціями»
Унікальна програма складається з 8 методичних тренінгів, спрямованих на навчання в галузі організаційного консалтингу у гештальт-підході.
Учасникам будуть надані спеціальні знання, технології та інструменти у галузі діагностики та консультування організації, навчання її персоналу.
Теми методичних циклів:
Гештальт підхід у роботі з організацією. Організація як цілісна система. Основні напрямки гештальт-підходу в роботі з організаціями. Базові концепти і принципи Гештальта в роботі з компаніями.
Діагностика організації.
Методологія діагностики організації в гештальт – підході. Формування запиту. Побудова відносин із замовником. Особливості діагностики та застосування її різних видів. Роль бізнес-тренера і організаційного консультанта. Види інтервенції на рівні «цілої організації».
Методика проведення бізнес-тренінгу в гештальт-підході.
Методи визначення потреб у навчанні. Короткострокові і довгострокові цілі навчання. Методика побудови програми бізнес-тренінгу. Закономірності, структура і логіка подачі матеріалу в групі.
Управління груповою динамікою в бізнес-тренінгу. Методи роботи з агресивною і невмотивованою групою (учасником). Методичні засоби в бізнес-тренінгу (групові дискусії, мозковий штурм, рольова гра, модерація, аналіз кейсів, психогімнастика).
Ведення організаційних сесій. Відмінність організаційних і стратегічних сесій від навчання. Особливості спільної роботи з топ менеджментом над розробкою бізнес процесів, організаційної структури, корпоративної культури, місією і цінностями організації.
Тренінг продажу. Методика і особливості проведення тренінгу продажу. Цикл продажу в гештальт-підході. Етапи продажу, особливості контакту на кожному з етапів. Особливості стадії орієнтації. З’ясування потреб і можливостей клієнтів.
Управління конфліктами та ведення переговорів. Стрессменеджмент.
Методичні підходи в проведенні тренінгу переговорів. Сучасні переговорні технології. Етапи переговорів. Стилі ведення переговорів. Особистісні особливості учасника переговорів. Поведінка в складних ситуаціях. Протистояння агресії і маніпуляціям.
Ефективний менеджмент.
Цикл керування: постановка завдання, організація діяльності (розподіл ресурсів і відповідальності), контроль виконання (попередній, поточний, по результату).
Коучинг
Коучинг, його види та специфіка роботи гештальт-коуча (зокрема екзистенціальний коучинг). Різні моделі організаційного консультування і позиції гештальт-консультанта.
Спеціалізацію можна проходити в перший рік навчання другого рівня.
Провідні лектори курсу:
Софіна Лариса – гештальттерапевт, керівник спеціалізації «Гештальт підхід у роботі з організаціями», бізнес-тренер та тренер з особистісного зростання, 13 років досвіду роботи з організаціями.
Фрізюк Михайло – бізнес-тренер, коуч, гештальт-терапевт, тренер освітніх програм Київського Гештальт Університету. Спеціалізація в галузі корпоративного навчання, 15-річний досвід роботи у сфері навчання та розвитку персоналу.
Шубертій Наталія – гештальт-терапевт, тренер освітніх програм КГУ, старший партнер та керівник тренінгового департаменту консалтингової компанії «in2effect», спеціаліст у галузі управлінського консалтингу та навчання персоналу.
Реєстрація в проекті та детальна інформація: Марина Мушенок (099) 209 60 19
Секретар КГУ – (044) 229 43 08, (050) 040 32 31, contact@kgu.org.ua
Спеціалізація «Гештальт-підхід до сімейної та парної терапії»
Формат роботи – онлайн
Тренери програми: Інна Дідковська
Реєстрація в проекті та детальна інформація: Наталія Мазепа – (068) 125 77 10
Секретар КГУ – (044) 229 43 08, (050) 040 32 31, contact@kgu.org.ua
Спеціалізація «Тілесні процеси у гештальт-терапії»
Формат роботи – онлайн
Тренери програми: Ольга Подюкова
Реєстрація в проекті та детальна інформація:
Секретар КГУ – (044) 229 43 08, (050) 040 32 31, contact@kgu.org.ua
Спеціалізація «Психопатологія. Контакт з душевним стражданням»
Формат роботи – онлайн
Тренери програми: Георгій Кушнір
Реєстрація в проекті та детальна інформація: Вікторія Єрмошина – (098) 259 38 44
Секретар КГУ – (044) 229 43 08, (050) 040 32 31, contact@kgu.org.ua
Базовий курс дитячої психології та психотерапії в гуманістичному підході
Формат роботи – онлайн
Тренери програми: Олена Ратинська, Олександра Чіркова, Людмила Баталіна
Реєстрація в проекті та детальна інформація:
(067) 419 13 39 (Телеграм), ratinska.center@gmail.com
Спеціалізація «Робота з кризами, травмами та втратами в гештальт-підході»
Формат роботи – онлайн
Тренери програми: Олена Титаренко
Реєстрація в проекті та детальна інформація: Олена Титаренко (067) 493 67 50
Секретар КГУ – (044) 229 43 08, (050) 040 32 31, contact@kgu.org.ua
Спеціалізація «Гештальт-терапія в екзистенційній ситуації клієнта»
Формат роботи – онлайн
Тренери програми: Наталія Шубертій, Вікторія Грандт
Реєстрація в проекті та детальна інформація: Наталія Шубертій – (067) 787 50 65, Вікторія Грандт – (097) 919 52 18
Секретар КГУ – (044) 229 43 08, (050) 040 32 31, contact@kgu.org.ua
Спеціалізація «Робота з кризовими станами в гештальт-терапії»
Формат роботи – онлайн
Тренери програми: Тара Конрад
Реєстрація в проекті та детальна інформація:
Поліна +38(068) 993-92-20 або dnipro.lb.kgu@gmail.com
Спеціалізація «Робота з кризовими станами в гештальт-терапії»
Є моменти, коли ґрунт під ногами зникає. Коли досвід перевищує здатність його вмістити. Ця програма народжена саме для таких моментів – щоб навчити бути поруч із людським болем без потреби рятувати, виправляти чи тікати. Протягом семи семінарів ми торкаємося природи криз – особистих, сімейних, професійних, екзистенційних. Досліджуємо, як тіло реагує на втрату, як психіка шукає опори, як народжується новий сенс після руйнування старого. Гештальт-підхід тут – не метод, а спосіб бути: уважно, чутливо, у контакті. Це навчання про присутність і витримку, про дихання серед хаосу, про терапевтичну стійкість, що виростає з власного досвіду пережитих втрат. Простір, де криза перестає бути лише болем – і стає переходом. Точкою, з якої починається інше життя.