Алена Колобовникова

Альона Колобовнікова

  • Психолог-консультант, гештальт-терапевт, супервізор.
  • Тренер 1-х та 2-х ступенів у Гештальт-підході.
  • Автор та провідна спеціалізація з казкотерапії «Психодіагностика та психокорекція життєвих сценаріїв методом казкотерапії в гештальт-підході».
  • Автор та керівник навчальної програми з психологічного консультування «Психологічне консультування як професійна діяльність».
  • Провідна спеціалізація по роботі з членами сімейної системи в індивідуальній терапії.
  • Ведуча тематичних та навчальних тренінгових програм у гештальт-підході та казкотерапії.

Про себе:

Спеціалізуюся на роботі в галузі психології відносин, чоловічого та жіночого, пошуку ідентичності та свого шляху.

Автор методу психодіагностики та психокорекції життєвих сценаріїв з використанням авторських клієнтських казок (патент Укр. № 68670).

  • 2011 – на даний час – «Програма професійного навчання тренерів та супервізорів», 3 ступінь, Французький Гештальт інститут. Керівник проекту: Jean-Marie Robinе (Франція)
  • 2006-2008 – «Удосконалення в теорії та практиці гештальт-терапії», 3-й ступінь, підхід ГАТЛА (Об’єднання Гештальт Тренерів, Лос-Анджелес)
  • 2000-2003 – Московський Інститут Гештальта та Психодрами, 1-2 ступінь.
  • 1994-2000 – Інститут практичної психології та соціальної роботи «Психогенез»
  • 2012 – майстерня Ізабель Кріспу (Франція) «Системний підхід до сімейної та парної терапії»
  • 2012 – майстер-клас Майкла Вінсента Міллера (США) «Концепція часу у гештальт-терапії»
  • 2011 – тренінг-воркшоп «Вікенд з Клодом Штайнером» (США) за сценарною теорією транзактного аналізу
  • 2011 – тренінг-воркшоп Стівена Б. Карпмана (США) з транзактного аналізу «Спілкування вільне від ігор»
  • 2011 – тренінг-воркшоп Стівена Б. Карпмана (США) з транзактного аналізу «Інтуїція та депресія»
  • 2011 – супервізорський семінар ректора Норвезького Гештальт Коледжа Даана ван Баалена «Забуте коріння гештальт-терапії»
  • 2010 – авторський семінар Берта Хеллінгера з сімейних розстановок «Успіх у житті, успіх у професії, як вони досягаються разом»