Про тренера
- Психолог, гешталь-терапевт, тренер, супервізор.
- Ведуча навчальних програм у гештальт-підході І та ІІ ступінь
- Ведуча Спеціалізації «Особливості роботи з дітьми та сім’єю у гештальтному підході»
- Керівник Спеціалізації «Робота з різними видами травм у гештальтному підході»
- Груповий психотерапевт, робота групи спрямовано усвідомлення свого способу взаємодії з людьми, і навіть способів задоволення потреб у міжособистісному спілкуванні.
Про себе:
У своїй роботі гештальт-терапевта досить спрямована на результат. Що для мене результат психотерапії? Це усвідомлення клієнтом свого способу життя. А саме: усвідомлення, як я живу, що я роблю, що у мене саме таким чином складається моє життя, мої стосунки з оточуючими? чи подобається мені це, чи підходить мені це, чи хочу щось змінити? що і як я можу зробити, щоб змінилося моє життя на краще? і, звичайно, чи роблю я якісь дії, щоб моє життя змінилося? Це може бути дуже прагматично. Але для мене психотерапія – це дуже зрозуміла та зрозуміла робота.
Освіта
- Східноєвропейський Гештальт Інститут (ВЕГІ), кваліфікація гештальт-практик
- Довгостроковий Міжнародний навчальний проект «Основи Організаційного та Політичного Консультування» (ВЕГІ)
- Проект навчання та підвищення кваліфікації з Організаційного Консультування «Два Портфелі» (ВЕГІ)
- 3 ступінь, Московський Інститут Гештальта та Психодрами, Об’єднання Гештальт Тренерів, Лос-Анжелес (ГАТЛА)
- Post-Graduate Training in Gestalt Therapy, Французький Гештальт Інститут
- Довгостроковий Міжнародний Навчальний Проект з роботи з Дітьми та Сім’єю у гештальт-підході (ВЕГІ – ГАТЛА) «Модель Вайолет Оклендер»
- Введення в теорію та практику гештальт терапії по роботі з парою та сім’єю. Французький Гештальт Інститут
- Міжнародна довгострокова програма професійної підготовки супервізорів (диплом Норвезького Гештальт Інституту)
- Тренінг Тренерів з роботи з Травмою, втратою та горем у ситуації війни
- Комітет з Прав Людини та Соціальної Відповідальності, Європейська Асоціація Гештальт Терапії