обл

Програма ІІІ рівня

«Професійна підготовка супервізорів, тренерів перших рівнів, викладачів гештальт-терапії»

(навчальна програма III рівня з гештальт-терапії)

Проект складається із 16 навчальних триденок, які пройдуть протягом 4 років. Кожні 3 триденки проведе Інна Дідковська, кожну 4-ту проведе запрошений тренер.

Дати на 2023-2024 роки:

Інна Дідковська
Інна Дідковська
Лінда Осборн
Інна Дідковська

Запрошені спікери:

2025, (блок "Робота з групами")
2023, (блок “Супервізія”) у процесі перемовин
2024, (Тема заняття уточнюється)
2026, (Тема заняття уточнюється)
Послідовність зустрічей із тренерами може змінюватися у зв’язку із зовнішніми обставинами.

Вартість участі:

за 3-денки, які веде Інна Дідковська
за 3-денки, які ведуть запрошені спікери
Инна Дидковская

Програма ІІІ рівня зорієнтована на підготовку супервізорів, викладачів гештальт-терапії, а також більш поглиблене вивчення теорії та методології практики.

Насправді я вважаю останній пункт найважливішим, адже захопленням мого життя є саме терапевтична практика – робота з клієнтами. Та оскільки для багатьох професіоналів, які йдуть навчатися на ІІІ рівень, важливо стати супервізорами і тренерами, я, звісно ж, приділю найпильнішу увагу цим двом ідентичностям. Знову ж таки, для розвитку практики потрібна супервізія.

У моїй програмі ІІІ рівня вже з першої зустрічі ви зможете отримувати супервізію – очну та заочну, що допоможе, з одного боку, розширювати практику, а з іншого – навчатися супервізії.

Програма ІІІ рівня розрахована на 4 роки. Вона складатиметься з 16 циклів-триденок (по 4 зустрічі щороку). Із цих чотирьох щорічних зустрічей три проведе провідний тренер Інна Дідковська, а одну – запрошений закордонний тренер.

Під час програми я хочу охопити три аспекти:

  • тематичний: заглиблення у базові концепти гештальт-терапії для підтримання здатності учасників викладати її у навчальних програмах (І рівень);
  • практичний: розширення і поглиблення терапевтичної практики учасників (зокрема за рахунок супервізії та поглибленого вивчення теорії);
  • груповий: розвиток здатності тримати груповий контекст і працювати з ним у терапевтичному та навчальному ключі.

Програма ІІІ рівня

Тематичне заняття “Супервізія”.

Лінда працює переважно із заочною супервізією і, як на мене, є як неймовірним супервізором, так і чудовим викладачем цієї теми для професіоналів.

BIO
Докторка психології, магістерка, зареєстрована психотерапевтка Європейського Конгресу Психотерапії, Британської Ради Психотерапії. Лінда займається консультуванням та психотерапією вже 30 років. 13 із них вона очолювала Департамент гештальту в Інституті Метаноя в Лондоні. Лінда Осборн була очільницею-засновницею Британської Асоціації Практиків Гештальту, Національної гештальт-організації, а також входила до групи Лідерів Зміни Стосунків.

Тема заняття уточнюється

Ян працює глибоко та плавно. Я познайомилася з ним понад 20 років тому на перших моїх конференціях ЄАГТ, коли ми були молодими гештальт терапевтами. Протягом цього часу він не лише популяризував гештальт терапію в Чехії, проте й став одним із метрів та лідерів гештальт теорії у світі.

BIO
Психотерапевт, психіатр, доктор медицини, доктор філософії, доцент Університету ім. Масарика (Брно, Чехія), працює у Центрі психотерапевтичних досліджень. Тренер та супервізор міжнародних проектів. Заснував курси «Навчання Інтеграції Психотерапії» та «Гештальт Студії» (Чехія). Є співредактором трьох книг: «Сучасна психотерапія», «Гештальт терапія в клінічній практиці. Від психопатології до естетики контакту» та «До традиції дослідження у гештальт терапії».

Тематичне заняття “Групова робота”.

Розумний, інтелігентний професіонал, один із тих, хто починав розвивати гештальт у Європі. Працює, як на мене, в «істинному» гештальті, який неможливо описати словами, а можна лише відчувати на рівні шкіри. Викладає айкідо (має чорний пояс) та обожнює джаз. Живе у Манчестері.

BIO
Гештальт-терапевт та тренер, викладач та супервізор Гештальт Інституту терапії та навчання Великобританії, засновник Манчестерського гештальт-центру, Член Нью-Йоркського інституту гештальт-терапії, Старший тренер ГІТА (Словенія), член ради Центру Соматичних досліджень, тренер міжнародних програм. Екс-президент AAGT (Асоціація просування гештальт-терапії). Автор книг «Селф у стосунках, «Поява селф», «Гештальт терапія: коріння та гілки», а також безлічі статей.

ИЗМЕНЕНИЯ В ПРОГРАММЕ ІІІ СТУПЕНИ

Блоки программы ІІІ ступени могут меняться местами в связи с договоренностями с зарубежными тренерами об их участии. Изменения блоков программы могут зависеть от интересов участников группы и динамики. Я бы хотела, чтобы программа максимально соответствовала вашим интересам. Также я хочу привнести в эту программу идеи «self-directed studying», которые я привезла из моей последней поездки в Америку.

План особистого розвитку

На першій зустрічі я дам Вам завдання створити план особистого та професійного розвитку на 4 роки, у якому попрошу докладно описати, як Ви збираєтеся розвиватися протягом цих 4 років:

  • які книжки збираєтеся прочитати;
  • які семінари та конференції плануєте відвідати;
  • які книжки, статті маєте намір написати;
  • які проєкти хотіли б розпочати/ здійснити, як хотіли б розвинути / модернізувати свою практику;
  • яке місце у професійній спільноті Ви хотіли б зайняти;
  • чи є у Вашому особистому житті щось, що Ви хотіли б змінити за ці чотири роки, і чому саме в особистому житті.

Я щиро прагну, щоб у нашій професії «кравці» не ходили в подертих жупанах, а психотерапевти працювали в терапії зі своєю особистою історією. Особливо ті, хто збирається вчити і супервізувати інших професіоналів.

Далі ми працюватимемо над цими планами кожну зустріч, надаючи одне одному супервізію та підтримку. Ви не повинні все це виконати, і виконання цього плану не є умовою сертифікації, але робота з таким планом є умовою участі в програмі.

Якщо ви помітили, я використала слово «відбір». Так, я планую відбирати учасників для цієї програми, щоб група була порівняно однорідною за рівнем підготовки, досвіду та мотивації.

Надіслати анкету
Для відбору учасників у групу я прошу Вас написати стисле резюме, відповівши на такі запитання: