Черновик процедура

  1. У випадку порушення тренером, супервізором, терапевтом КГУ Етичного Кодексу по відношенню до студента, останній має зробити спробу вирішити ситуацію самостійно шляхом перемовин з тим, з ким виникли складності.
  2.  Якщо перемовини не призвели до задовольняючого рішення, студент має право подати скаргу до Етичного комітету КГУ. Для цього він має написати листа на електронну адресу ethics@kgu.org.ua, у якому викладено суть проблеми.
  3. Протягом двох тижнів члени Етичного комітету ознайомлюються зі скаргою та планують діі по разбору скарги (засідання, присвячене розгляду скарги, збір додатковоі інформаціі тощо).
  4. Етичний комітет сповіщує особу, на яку було подано скаргу.
  5. Сторони конфлікту можуть бути запрошені до участі у засіданні. Також члени етичного комітету можуть запросити на зустріч кожну сторону конфлікту у індивідуальному форматі для уточнення інформації щодо скарги.
  6. На засіданні етичний комітет приймає рішення стосовно поданої скарги та доводить його до відома сторін та моніторить впровадження цього рішення.
  7. Базуючись на впровадженому рішенні, етичний комітет може вносити рекомендації на розгляд тренерської та супервізорської ради.
  8. Якщо скарга подана на члена Етичного комітета, то цей член комітету тимчасово виходить зі складу Етичного комітету до завершення розгляду скарги. Етичний комітет розглядає скаргу без його участі.
  9. Членами Етичного комітету на 2017-2018 рр на загальній тренерській раді було обрано Наступних тренерів: Катерина Бабенко (головуючий), Наталя Заболотна, Олена Колобовнікова, Ольга Крило, Георгій Смолін.

 

test2
  1. У випадку порушення тренером, супервізором, терапевтом КГУ Етичного Кодексу по відношенню до студента, останній має зробити спробу вирішити ситуацію самостійно шляхом перемовин з тим, з ким виникли складності.
  2.  Якщо перемовини не призвели до задовольняючого рішення, студент має право подати скаргу до Етичного комітету КГУ. Для цього він має написати листа на електронну адресу ethics@kgu.org.ua, у якому викладено суть проблеми.
  3. Протягом двох тижнів члени Етичного комітету ознайомлюються зі скаргою та планують діі по разбору скарги (засідання, присвячене розгляду скарги, збір додатковоі інформаціі тощо).
  4. Етичний комітет сповіщує особу, на яку було подано скаргу.
  5. Сторони конфлікту можуть бути запрошені до участі у засіданні. Також члени етичного комітету можуть запросити на зустріч кожну сторону конфлікту у індивідуальному форматі для уточнення інформації щодо скарги.
  6. На засіданні етичний комітет приймає рішення стосовно поданої скарги та доводить його до відома сторін та моніторить впровадження цього рішення.
  7. Базуючись на впровадженому рішенні, етичний комітет може вносити рекомендації на розгляд тренерської та супервізорської ради.
  8. Якщо скарга подана на члена Етичного комітета, то цей член комітету тимчасово виходить зі складу Етичного комітету до завершення розгляду скарги. Етичний комітет розглядає скаргу без його участі.
  9. Членами Етичного комітету на 2017-2018 рр на загальній тренерській раді було обрано Наступних тренерів: Катерина Бабенко (головуючий), Наталя Заболотна, Олена Колобовнікова, Ольга Крило, Георгій Смолін.